Yani başlangıç noktası düşüncelerimizdir. Böylece geriye Sadece genel olarak aklımızdan neler geçirdiğimiz ve aklımızdan geçenlerin olumlu düşüncelere dönüşüp dönüşmediği sorusu kalıyor. Ne düşündünüzü bilmiyorsanız nasıl hissettiğinizi sorgulayabilirsiniz. Çünkü ancak o zaman ne düşündüğünüzü bilebilirsiniz.Peki; ne hissediyorsunuz? Duygularınız içsel gelişiminize katkıda bulunuyor mu?
Zihninizi genişletmenize ve uzun vadede karşılığını alacağınız şeyleri yapmanıza yardımcı oluyor mu?
Duygularınız sizi motive ediyor mu?
Cesaretle ilerlemenizi sağlıyor mu? Duygularınız aksiliklerle başa çıkabilecek kadar güçlü mü? Tüm güçlüklere göğüs germeye hazır mısınız?