Bende bir çay alayım

Bende bir çay alayım
@Bendebircayaliyim
Aslında yalnız olmak..
sokaklarda yalnız dolaşmak, bir gören olursa nereye gidiyorsun diye, bir arkadaşla bulusacagim diye sallamak, ama o arkadaş ya yoktur ya da o arkadaş sana iyi gelmiyordur