Ün Pazar

Ün Pazar
Kitaplar zamanınızı çalmaz.Tutar zamanı.Sizin için. Cemal Süreya aşığı...
8/10
·318 syf.·
2016 13. kitabı
Sevmekte yetmiyormuş..Çok eskiden rastlaşacaktık..(vesikalı yarim) En sevdiğim Yeşilçam repliklerimden biridir. Kitap beni gülümsetti.Hoş ve anlatımı akıcı beğendim.Alıntılar,sözler çok güzel.Okumanızı tavsiye ederim...
Ruhi MücerretMurat Menteş · April Yayıncılık · 201818,3bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gerçekten aşık olmak ister misin?
Tam göğsünün ortasında bir yerin acıyacak. Evinin seni içine sığdıramayacak kadar dar olduğunu fark edeceksin. Sokağa fırlayacaksın. Sokaklar da dar gelecek, tıpkı vücudunun yüreğine dar geldiği gibi. Ne denizin mavisi açacak içini, ne pırıl pırıl gökyüzü. Kendini taşıyamayacak kadar çok büyüyecek, bir yandan da kaybolacak kadar küçüleceksin. Birileri sana bir şeyler anlatacak durmadan. "Önemli olan sağlık..." "Yaşamak güzel." "Boş ver, her şey unutulur." Sen hiçbirini duymayacaksın. Gözyaşlarından etrafı göremez hale geleceksin. Ondan ölmesini isteyecek kadar nefret edecek, az sonra kollarında ölmek isteyecek kadar çok seveceksin. Hep ondan bahsetmek isteyeceksin. "Ölüme çare bulundu" ya da "yarın kıyamet kopacakmış" deseler başını kaldırıp "ne dedin?" diye sormayacaksın. Yalnız kalmak isteyeceksin. Hem de kalabalıkların arasında kaybolmak. İkisi de yetmeyecek. Geçmişi düşüneceksin. Neredeyse dakika dakika... Ama kötüleri atlayarak... Onunla geçtiğin yerlerden geçmek isteyeceksin. Gittiğin yerlere gitmek... Bu sana hiç iyi gelmeyecek. Ama bile bile yapacaksın. Biri sana içindeki acıyı söküp atabileceğini söylese, kaçacaksın. Aslında kurtulmak istediğin halde, o acıyı yaşamak için direneceksin. Hayatının geri kalanını onu düşünerek geçirmek isteyeceksin. Aksini iddia edenlerden nefret edeceksin. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamayacaksın.
wattpad
Merhaba 1k ailem; #İlk kısa hikayemi wattpad e yazmış ve yüklemiş bulunmaktayım.Ve hikayem hakkında eleştirileri gerçekten merak ediyorum.(Tabi gerçek kitapseverlerin yaptıklarını:)) #Wattpad karşı olanları anlayabilirim .Sorun değil..:) #Olmayanların ise fikirlerini merak ediyorum. #Adı:Kardan Beyaz Bir Acı Şİmdiden teşekkür ederim.Alttaki linkten hikayeye ulaşabilirsiniz. wattpad.com/story/48696005
3 idiots
Sorun ne olursa olsun kalbinize 'herşey yolunda 'demelisiniz.Çünkü kalbiniz hassastır ve sözlerinize cabuk kanar.