Sadeceebru

Sadeceebru
@Benebbru
Kalan son gücümle başımı çevirdim ve onu gördüm. Evet İshak Saygın tam karşımdaydı. Aslı başarmıştı. Başkası değil, tekerlekli sandalyedeki bir kız bana yardım etmeyi başarmıştı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben acıya alışmak istemiyordum ki ben acıyı unutmak istiyordum.
İyiki doğdun Sedef ^
"Bugün 20 Haziran." "Yani?" "Bugün benim doğduğum gün. Doğduğum gün." Bugün yirmi yaşıma gitmiştim.
Biz kimsesiz yedi çocuk birbirimiz için her şeyi yapardık. Neden mi? Çünkü kimsesizdik ve birbirimizi kimsesizlik içinde bulmuştuk.
Ahmet değil Arda.
Gülüşüm onu mutlu etmiyordu ama gözyaşları içinde bağırdığımda mutlu oluyordu.