Bengü

Bengü
@Benguozdemirr
Öğreniyordu Derdâ. Ne kadar az, o kadar iyi!
Yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?