Açıkcası ilk sayfalarda kitabın çizgisi bana hitap etmediği için ilgim düşüktü. Ilerledikçe kitap beni etkisi altına altı. Son sayfayla birkac saniye bakıştık. Bence şans verilmesi gereken bir eser. Güzel yazılmış, güzel çizilmiş. Akıcı ve ekileyici.
Bu kitabın puanı 10/10 olmalı. Mükemmel. Çok sayıda grafik roman okudum. Bu kitap benim icin tartışmasız en iyiler arasinda. Almayı/okumayı düşünenler için ufak bir bilgi, kitap yalnizca çizimlerden oluşuyor.