Bu kitabın puanı 10/10 olmalı. Mükemmel. Çok sayıda grafik roman okudum. Bu kitap benim icin tartışmasız en iyiler arasinda. Almayı/okumayı düşünenler için ufak bir bilgi, kitap yalnizca çizimlerden oluşuyor.
+ Sevme kapasitesini değil, acı çekme kapasitesini bilen çarpık bir yaratık
- Çünkü senin için sevgi, sıkıntı ve acıyla iç içe geçiyor, öyle mi?
+ Sevmek acı çekmektir.
- Mademki acı çekiyorsun, o halde aşk vardır.