feyza

Yalnız babasının değil, onca acılardan geçmiş, çaresizlik, yoksulluk, savaş, iç çatışma, salgın hastalık gibi birçok nedenle yaralanmış olan halkın da hayata karşı tavrı buydu. Sus,dua et ve katlan! Alnına ne yazılmışsa o gelir başına.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niye elin oğlu "Manchester the hero" demiyor da, biz " Kahramanmaraş" diyorduk bakalım? Paris niye Gazi değildi? Milanoya niçin " Şerefli Milano" demiyorlar ya da Madrid'e "Şanlı Madrid" adını koymuyorlardı? Çünkü türklerin şehirleri dışında hiçbir şehir gazi,kahraman,şanlı,şerefli olamazdı da ondan.
Kendim olmayan kendime bakıyordum.
Hulusi Ağa, "Ne bağırıyo bu gız elleri havada göriim diye yaa. Biz de onun bacakları havada görsek" dedi
Neymiş o şişo mu, mişo mu ne diyonuz adına, çiğ balık yinir mi lan?