Hayatımızın içinde pek çok hayat yaşıyoruz, insanların gelip gittiği, arkadaşların kaybolduğu, çocukların büyüdüğü parça parça hayatlar ve ben hangi hayatımın diğerlerini çerçevelediğini asla bilemiyorum.
"Bağışlama"ve "özgürlük"kelimeleri birçok dilde aynıdır bu çok bariz bir tespit olabilir, ancak o sırada "bırakmanın"da aynı kefeye alınabileceğini fark ettim.