Betül işler

Betül işler
@Benksacabi
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz çünkü ben ayaklanmanın domurmuş haliyim Yürüsem rahmet boşanacak. ve sana bir karşılık vereceğim -İsmet Özel
Reklam
Nezaketten, haklılardan yanayızdır hepimiz Sevinmemiz çapkıncadır, ağlatır bizi küpeşteler Yaşamak deriz -Oh, dear- ne kadar tekdüze Katliamlar ne kötü be birader İsmet Özel
İnsanların adam gibi tartışacak kadar bile incelik göstermemeleri korkunç bir şeydi. -Burma Günleri