"Kendini çaresiz bir garip gibi hissetti, bu garip dünyada, sanki derinliklerde kaybolmuş da, deniz dibindeki karanlık ormanlarda dolaşıyormuş gibi geldi ona. Yapayalnızdı. Geçmiş ölmüştü. Geleceğin hayal edilmesi ise olanaksızdı."
~George Orwell
- “Kötü olanı neden anlamaya çalışıyorsun?”
- “Bileyim ki ondan kaçabileyim.”
- “Bilinebilseydi kötülük olmazdı. Sen otur duanı et, kötünün sana değmeden geçip gitmesi için.” Ve ekledim, “Korkulacak şey kötülük değil. Zaman. Çünkü onu yenebilecek kimse yok.”
📖| Bir Katilin Güncesi
🖊| Kim Young-Ha