Yağmur altında yalnız başına yürü.
Sessiz fakat can yakan bi hıçkırıksın.
Bırak gözyaşların yağmur renginde olsun.
Ağla ki kalbin biraz sakinleşsin... :)
youtu.be/tFbFe2bupAc
Sabretmem gerekiyor, tâ ki sabrım sabrıma tahammül edemeyene kadar.
Sabretmem lazım, tâ ki Allah meselem için bir kapı açana kadar.
Ve sabretmem lazım, tâ ki sabrım, sabretmem gereken bir meseleye sabrettiğimi bilene kadar.
- İmam Şafii -