Tuba

Tuba
@Berceste_abdal
Sana bir zarar gelirse insanlara gücenme Çünkü insanlardan ne rahatlık gelir, ne de sıkıntı Düşmanın ve dostun olumsuz tavrını Allah'tan bil Çünkü her ikisinin kalbi de O'nun tasarrufundadır.
Edebiyat-Düşünce
Reklam
Sana her an bir cömertlik gösteren birini Ömründe bir kez zulmetmişse mazur gör.
Edebiyat-Düşünce
Ayağının altındaki karıncanın halini bileyim dersen Senin filin ayağı altındaki halin gibidir.
Edebiyat-Düşünce
Tıkanan işi düşünme, gönlünü üzme Çünkü abıhayat karanlığın içindedir.
Edebiyat-Düşünce
Uykusu uyanıkınlığından iyi olan var ya Ne kötü hayattır onunki, ölmek daha iyi
Edebiyat-Düşünce
Reklam