Tuba

Tuba
@Berceste_abdal
Insan içindeki ışığa göre hareket eder, bundan ötesini kimse beceremez.
Edebiyat-Düşünce
Reklam
Ondan sonra ne yapacağını bilmiyordu. Bildiği tek şey, hayatının bir dönüm noktasına geldiğiydi. Eriştiği bu dönemi ustalıkla tamamlamaya çalışıyordu. Gelecek ne getirirse getirsin, onun için önemli değildi. Zaten görünüşe göre artık hiçbir şey önemli değildi.
Edebiyat-Düşünce
Pastan delik deşik olmuş demirin Üzerindeki pas cilayla çıkmaz Kara kalpliye nasihat ne fayda eder ? Demir çivi taşa batmaz
Edebiyat-Düşünce
Olanın derdi de, olmayanın perişanlığı da yok bende Huzur içinde nefes alıp ömür sürerim
Edebiyat-Düşünce
Kabe'nin kapısında bir dilenci gördüm Hem söylüyor hem güzelce ağlıyordu: "Ibadetimi kabul et diyemem, Günahlarımım üstünü af kalemiyle çiz"
Edebiyat-Düşünce
Reklam