Berfin

Berfin
@Berfin___
“Kadın bence dağın altındaki topraktır. Eğer toprak kayarsa, üstündeki dağ da kayar ve yıkılır.”
Reklam
Toprak üstünde kimleri barındırıyordu böyle? Yer kaysa altından, üstüne devrilse dünya, daha sağlıklı bir gezegende nefes alıp veriyor olmaz mıydık?
Lübnan’ da bir salıncak kurulsa çocuklar salıncağa binmek yerine kendini o salıncağa asardı.
Desene şu tabiatı yobazlıkla yoğrulmuş bedevi; ülke, ırk, dil, din, insan, hayvan tanımıyor. Bulduğunu şişliyor, bulduğunu yakıyor, bulduğunu asıyor, bulduğunu kesiyor.
Reklam