Berfin

Berfin
@Berfinnmnm
Mutluluk, bedene iyi gelir ama zihni güçlendiren, kederdir.
Reklam
Ne de olsa umut, hayal kırıklığına gebedir.
Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? Bitmeyecek.. Hiç mi? Hiç. Niyetin katip olmak mı yani? Hayır. Ya? İnsan olmak. (Orhan Kemal)
Çirkin bir düzene uyum sağlayabilmek için Ruhunun güzelliğjni kaybetme.
Biri bize yanıldığımızı gösterebiliyorsa, memnuniyetle fikrimizi değiştiririz; çünkü biz gerçeği arıyoruz, egomuzu savunmayı değil
Reklam