Daha önce hiç polisiye kitabı okumamış biri olarak bu kitap bu türe ilgi ve merak duymamı sağladı diyebilirim. Yazım dili basit sayılabilir ama hoş, kitabın sürükleyici olmasını sağlamış. Aynı zamanda bu yazardan okuduğum ilk kitap, yazım dilini olayların akışını çok beğendiğimi söyleyebilirim. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Ben şahsen diğer kitaplarını da okumayı planlıyorum. Eğer okuyacaksanız iyi okumalar diliyorum.