"Ben senin için çok fedakarlık yaptım." klişesini çok kez duymuşuzdur. Fedakarlık kişinin kendi seçimidir. Kimse o kişiye zorla fedakarlık yap demedi(!). Unutmayın feda-"kâr"-lık içerir.
@Berkayarikan
Kitap;
İyi Aile Yoktur - İyi Toplum Yoktur - Bütün Çocuklar İyidir serisinin son kitabı.
Önceki kitaplarda ebeveyn tutumlarını, kadınların omuzlarındaki yükü, toplumun normalleştirdiği ama aslında anormal olan şeyleri konu alan Nihan Kaya, bu kez de olaylara "çocuklar" özelinde yaklaşmış.
Çocukların da okuyabileceği ve okuyan yetişkinlerin de içindeki çocuğu bulabileceği, ebeveynlerin de çocuklarına yaklaşımlarını bir kez daha gözden geçirebilmelerine ışık tutacak bir kitap.
Keyifli okumalar dilerim..