Berke

Berke
@Berke_a
Masal gibi insanlar vardı.Bir varmış bir yokmuşlardı ..
Belki de yeryüzündeki en çaresiz ve yalnız çocuk bendim.
Sayfa 153 - Mst·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Kaybettiğim yolu tekrar bulmuştum.
Edebiyat
Ölmek bu hayattan iyiydi.En azından artık acı çekmeyecektim.
Edebiyat
Gözyaşları gözlerinden değil de,kalbinden akıyormuş gibiydi.
Sayfa 100 - Mst·Kitabı okudu
Edebiyat
Her şeyi göze almıştım, ölmeyi bile...
Edebiyat
Reklam