"Dünya'da sizden, yani bütün erkeklerden niçin bu kadar çok nefret ediyorum biliyor musunuz? Sırf böyle en tabi haklarıymış gibi insanlardan bir çok şeyler istedikleri için... Beni yanlış anlamayın, bu taleblerim muhakkak siz haline gelmesi şart değil... Erkeklerin öyle bir bakışları, öyle bir gülüşleri, ellerini kaldırışları, hulusa kadınlara öyle bir muamele edişleri var ki... Kendilerine ne kadar fazla ne kadar aptalca güvendiklerini fark etmemek için kör olmak lazım. Her hangi bir şekilde talebleri reddedildiği zaman düştükleri şaşkınlığı görmek, küstahça gururlarını anlamak için kafidir. Kendilerini daima bir avcı, bizi zavallı bir av olarak düşünmekten asla vazgeçmiyorlar. Bizim vazifemiz sadece tabi olmak, itaat etmek, istenilen şeyleri vermek... Biz isteyemeyiz, kendiligimizden bir şey veremeyiz... Ben bu ahmakça ve küstahça erkek gururundan tiksiniyorum anlıyor musunuz? "
Kendimi bildim bileli bütün günlerimi haberim olmadan ve nefsime itiraf edemeden, bir insanı aramakla geçirmiş ve bu bu yüzden bütün diğer insanlardan kaçmıştım.