Gerçekten sevdiğim pek az insan var;hele saygı duyduğum daha az insan var.Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor;her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı,duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Akşamı bu şekilde geçirmek ne tatlı!Doğrusu okumak gibi tatlı bir şey yok!Başka her şey insanı kitaptan daha fazla yoruyor. Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum.