“Çünkü gençliğin kıymetini bilmek, yaşamı son damlasına kadar yaşamak,bugünü, şu anı en güzel biçimde değerlendirmek, eldeki olanakları sonuna kadar kullanmak demek bir anlamda”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap aslında insan olmayı, kendinizi sorgulamayı,diğer milletlerin yaptıkları(iyi olarak örnek verdiğim şeyler gibi) ve kendinizde şu soruyu sordutturuyor “neden olmasın?” Çünkü insanlar her zaman ya hiç ya hep mantığıyla yürür ama bu kitap o düşünceyi sizden kaldırmayı insanlığın mutlu olmasını, en küçük şeylerden nekadar mutlu olabiliceğimizi, mutluluğu sürekli büyük şeylerde aramayı bırakmamızı istiyor örneğin kitap yazan bir konu Amerika’da bir âdet var evlenecek çiftler bir mağazaya girer, istediklerini beğenir ve ayırtırlar onlarıda onlarıda sevenler mağazaya gider ve sorar bütcesi kadar yardımda bulunur. Çok güzel bir davranış olmasına rağmen Türkiye’de bu ayıp görülür. Ya da başka bir davranış doğuracak kadına sürpriz yapılıp eve davet edilir ve doğacak bebeğin eşyaları hediye edilir. Kısacası kitap dediğim gibi insan olmayı hedefliyor. Unutmayınki hiçbirşey için geç değilAyrıca kitap ne yapacağını bilmeyenler için bile yol gösteriyor ben kitabı beğendim ve severek okudumm tavsiye ederimm
Kitap biraz sıkıcı ama sıkıcı olduğu kadarda güzel ve hızlı bitirilcek bir kitaptı ben 2,5-3 saatte bitirdim:D kitabın konusuna gelecek olursak ana başlıklar var ve onlarla ilgili şeyler anlatılıyor örneğin bir konuda Aras’ın yurtta kalması, ordaki arkadaşlarıyla güçlü bir bağ kurup onlara bağlanması Sedef öğretmenin gelip onlara “hayal kutusu” hazırlaması gibi gibi… başka bir örnekte ise liseli kızların “Ezgi” adında bir arkadaşlarının bir anda ortadan kaybolup gitmesi, bulduklarında ise onu cezalandırmak amaçlı gezi paralarını ödetmeleri vb. Kitap aslında tek bir konuda kalmıyor bir çok konuya değiniyor ama konudan konuyada atlamıyor. Ayrıca dostluğu, sevgiyi, arkadaşlığı öğreten bir kitap. Eğer boş zamanınızı değerlendirmek isterseniz okumanızı tavsiye ederiimm🩷