Nedense hepimizde maddi olsun,manevi olsun, bütün dertlerimize bir isim takmak merakı vardır.Bunu yapmazsak büsbütün çılgına döneriz .
İçimizdeki Şeytan
Neden bu kadar zor yaşamak hiç anlamadım
Hep aklımda aynı soru: doğmasamıydım?
Şimdi baştan her şeyi geri sarmalıyım
Çok üstüme gelme hayat, ben de insanım