Besna zeyrek

İnsanım.Secdeye müsait alnım,rükûda eğilecek belim var.
Reklam
Ben;"Bismillah" diyerek işe başlarken,Allah için ve Allah ile olmanın ciddiyetini müdrikim ya; gam yok, tasa yok.Yürüdüğüm,tuttuğum,söylediğim,gördüğüm hep O'nun içindir artık.
Yönümüz belli,tercihimiz kati'dir.. namazda kabe'ye,hayatta Kur'an'a yöneliriz.
Arşın gölgesine talip genç,iradesini Allah'tan başkasına teslim etmez bir gençtir.