Besta

Hiç düşünmesem üzülüyorum.Düşünsem de öyle!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben kaçacak değilim! Esasen ben doğrudan kaçamam,çünkü o benimle beraber yaşıyor!
Pek azsınız...Ey özgürlük için savaşa atılanlar,siz pek azsınız...Ama görüyor musunuz,sizden nasıl korkuyorlar!
Sayfa 339
"Bir derin kuyuya benzer yalnızlık. Taş atmak kolaydır içine: ama bu taş dibe inecek olursa, kim çıkarabilir?" -Nietzcshe
Çevrede sevdiği insanlar varken ölmek,yalnızlık içinde ölmekten çok daha kolaydır.