Besta

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutluluğu verirlerse reddetmem.Ne var ki arkasından koşup istemem ve almam!
Sayfa 63
İnsanın kalbi ne tuhaf şey...yarısı sever öteki yarısı tiksinir.
Sayfa 56
Aşkı ve ölümü ben hep bu ayda beklerim. #Eylül
#Eylülde aşk,eylülde acı,eylülde yalnızlık zordur, eylülde herşey zordur,ben eylülü onun için severim. #Eylül ışıklarında çırılçıplak ruhlar yıkanır. Aşkı ve ölümü ben hep bu ayda beklerim. Nasıl da mahsun ve nasıl da tehditkardır. *(Ahmet ALTAN) #Eylül