Besta

Ne yapacaksınız?! Hepimizi tutuklayacak mısınız?! Biz insan nüfusunun yarısıyız! Her evde varız! Bizi durduramazsınız!" #EmineBulut
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yitirilmiş kentlerde bıraktığım kendimi aramam bunca yıl sonra, sonra aranılacak bir ben daha bırakarak kentin kapılarından çıkmam....bulmak, yitirmekten büyük... yitirmem nakkaş olduğumda...bulmam nakkaşlığımdan. 
Gerçekler yüzünden ölmemek için sanata sahibiz. – Friedrich Nietzsche
hepsi bu işte basit, olağan Bu yüzden her şey:Şey!