Besta

Lı ser çiya mın ji ter nêrgîsa topkîr Tû çu û nema hat....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Herşey tersine dönmüş," "Katiller suçsuzları yargılıyor."
Sayfa 368
“Nereye demişler ” dervişe.. “Bilmem ki” demiş.. “Gidiyorum öylece, ezmeden çiçekleri..”
Ta çocukluğumuzdan beri kadınlara önem verilmediğine tanık olmadık mı?Onlara aldıran oldu mu?Ta çocukluğumuzdan beri kadınların acı çektiklerini görmedik mi? Açlık,fakirlik,sefalet,aldırmazlık... Bunlardan başka ne gördük ki?
"Gölge etme başka ihsan istemem!” *Diogenes