Betül

Betül
@Beti35
O an gözlerine baktığımda bir hayalin rüzgarında savrulan o eşsiz delirmenin zevkine varmış bir devin büyüklenmesiyle oluşan o heybetin gölgesini görüyordum. Ta ki benle konuşup ağzından dökülen cümlelerin ruhumda oluşturduğu yaraya zehir gibi bir tuz basilmasiyla canımın yandığını anlayana dek... O an belkide ellerimin arasından uçup giden o küçük kuşun kanat seslerini kulaklarımda son kez duyarcasına içime ciğerlerime işleyen bir veba gibi bedenime yayılan o hüznü yaşar gibiydi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cehaletin mutluluk getirdiği yerde,zeki olmak budalalıktır.
Özledim...En çokta kendimi...
Sadeliğin gücünü asla küçümseme..
Ben yüzlerce kez toparlanmış dağınık bir odayım...