Bir süredir okumayı istediğim bir kitaptı. Yazardan okuduğum ilk kitap olacak daha sonra Normal insanlar kitabını okuyacağım. Siz okudunuz mu ya da yazarla tanışma kitabınız hangisiydi?
Medusa'nın Ölü Kumları 4 Elzemin sürekli kendini en zeki en güzel görmesi ve yanındaki kişileri özellikle zeka konusunda kendisinden üstün görmesi, bunu sürekli yapması inanılmaz rahatsız edici gelmeye başladı. Öyle olsa bile bunu gözümüze soka soka sürekli yapması sıkıcı geliyor bana.