Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır.İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadeniz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir.Bundan kaçının,monotonluktan uzaklaşın yüzünüz ifadesiz kalmasın.
İlla aynı hayat görüsünü paylaştığınız insanlar da dost olacaksınız diye bir kural yoktur.Ben her dostumun hayat görüsünü paylaşmam ama görüşlerinden faydalanırım.
Hayat, derbederlik ve tembellik için çok uzun ;fakat hırsla, yağma ve haydutluk yapmaya değmeyecek kadar kısadır. Hayat duygularla çalışılacak ve resmenilecek bir kompozisyon aynı zamanda mantıklı yazılacak bir rapor gibidir.