Bir Danimarkalıya hava dondurucu soğuk, gri ve yağmur- luyken hava hakkında ne düşündüğünü sorun, farkında olma- dan şöyle cevap vereceklerdir:
"Eh, işte olmam iyi bir şey!"
"Tatilde olmadığım için sevindim!"
"Bu gece evde ailemle birlikte vakit geçirmeyi dört gözle bekliyorum."
"Kötü hava yoktur, sadece kötü kıyafetler vardır!"
Bir Danimarkalının herhangi bir konuda gerçekten olum- suz bir şeye odaklanmasını sağlamaya çalışın, nasıl daha olumlu bir bakış açısı bulabildiklerine şaşıracaksınız.
"Tatilin son hafta sonu olması çok kötü," dediğinizi farz edin.
"Evet, ama hayatımızın geri kalanının ilk hafta sonu!" derler.