Bir imam;
"Efendim, televizyon olsa evde, ne mânii vardır? Düğmesi yok mu düğmesini çeviririz, istemediğimiz sahneyi kapatırız" demiş . O zaman hocamız celallenmiş, şöyle doğrulmuş aslan gibi;
"Onu yapmak için evliya olmak lazım" demiş.
Mahmud Es'ad Coşan , Mehmed Zahid Kotku sayfa 108