Kırlangıç Okur

Bir imam; "Efendim, televizyon olsa evde, ne mânii vardır? Düğmesi yok mu düğmesini çeviririz, istemediğimiz sahneyi kapatırız" demiş . O zaman hocamız celallenmiş, şöyle doğrulmuş aslan gibi; "Onu yapmak için evliya olmak lazım" demiş. Mahmud Es'ad Coşan , Mehmed Zahid Kotku sayfa 108
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Varım çünkü yaralıyım. Yaralıyım çünkü yaşadım. Yaralanmaya kendini açan insan, varlığa da kendisini açmıştır. Ruhun Derin Yaraları M. Kemal Sayar
Geleceğin bankasından çok borç çektik ve şimdi tabiat bizden onu tahsil ediyor. Ruhun Derin Yaraları M. Kemal Sayar