Hekimlerin, klinikte yaşadıkları deneyimlere verdikleri duygusal tepkiler hakkında konuşma fırsatı da bulmuş olduk; tıp eğitiminde yeterince ilgi görmeyen bir mevzu.
Bay Warner gece giriş yapan sonuncu hastaydı ve odasına girerken gördüğüm kadarıyla onun da durumu oldukça iyiydi. Bu, doktor dili elbette. “Oldukça iyi durumdaki” hastalarım gibi görünmeyi hayatta istemezsiniz.