Gonca y.

Gonca y.
@Beyazleblebii
Çerez tabağında o itip kaktığınız beyaz leblebi
Durduramayacağımız şeyler için üzülmek bile yük ..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes en başta biraz mazlum ,çokça da masum. Bir mazlumdan zalim yaratmak, sadece sevgiyle olurmuş,,sevilmek insanın dengesini şaşırtıyor. Hele sevgiye aşina değilse . Her zalim bizim ellerimizden çıkıyor ..
Dört yanımda dört nasihat Az gülüş Bol zaiyat”
Çok yoruyoruz kendimizi. Unutuyoruz iyileşmeyi. Kim için ne için? Hiç..
Bazen uzaklaşmak iyi gelir. Ama birinden ama memleketten ama falanca yerden. Zamanın ilaç olduğu söylenir de, mekân da ilaçtır bu yönüyle. Bir yere gitmenin en güzel tarafı, eve dönmekmiş.İnsanın her şartta dönebileceği bir "evi" olmalı.
Hayat ve İnsan