Mir Bey…

Mir Bey…
@Beyazzam
Spor kahve ve kitaplarım yetiyor bana
Yünetici
Boks antronuru
Adana
Adana, 5 Nisan 1986
61 okur puanı
Kasım 2024 tarihinde katıldı
Herkes kendi ayıbının hamalıdır. Kusur arayan heybesine baksın.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَٰئِكَ مَعَ الَّذِينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ مِنَ النَّبِيِّينَ وَالصِّدِّيقِينَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِينَ ۚ وَحَسُنَ أُولَٰئِكَ رَفِيقًا Kim Allah'a ve Resûl'e itaat ederse, işte onlar Allah'ın kendilerine nimet verdiği peygamberler, sıddıklar, şehitler ve salihlerle beraberdirler. Onlar ne güzel arkadaştırlar! (Nisâ 69) Müfessir İmam Beğavî rahimehullah şöyle dedi: Bu ayet, Nebî ﷺ'in azatlı kölesi Sevbân hakkında nazil olmuştur. Sevbân, Resûlullah'ı çok severdi. Bir gün üzgün bir halde şöyle dedi: “Ahirette seninle birlikte olamamaktan korkuyorum. Çünkü sen peygamberlerle birlikte yüksek derecelere yükseltileceksin.” Allahım Şahid ol bizlerde Rasûlullah'ı (sallallahu aleyhi ve sellem) seviyoruz. ☝️
قَالَ عَبْدَةُ بْنُ أَبِي لُبَابَةَ - رَحِمَهُ اللَّهُ -: إِذَا رَأَيْتَ الرَّجُلَ لَجُوجًا مُمَارِيًا مُعْجَبًا بِرَأْيِهِ، فَقَدْ تَمَّتْ خَسَارَتُهُ Abde b. Ebî Lübâbe (rahimehullah) şöyle dedi: “Bir kimsenin inatçı, sürekli tartışmacı ve kendi görüşünü beğenen biri olduğunu görürsen, bil ki onun hüsranı tamamlanmıştır.” Siyeru ala min nubela 5/229
İnsan, insanların nazarında yüzünün görünüşü ve üzerinde görünen süsüyle değerlendirilir. Fakat Allah katında ise kalbinin hâli ve O'na dair beslediği zannı ile değerlendirilir." — er-Râfiî
Yaşamak, varoluştaki en nadir şeydir; insanların çoğu yalnızca var olur. — Oscar Wilde