*AMAN YARABBİ*
Nasıl olurda bakıp ibret almayız..
Ölenleri görüp nasıl ben bu hale geldiğimde akıbetim ne olacak diye düşünmüyoruz!
Şuan biz börtü böceğin rızkıyız.. Onların beklediği kişileriz.. Herşey bir anda olacak..
Hiç ummadığın bir anda belki sende canını vereceksin, eyvah diyeceksin..
Sonra gözlerini açtığında hiç beklemediğin bir yerde olacaksın..
Herşey bir anda tuzla buz olmuş, hayallerin, mal varlığın, arkanda kalan herkes gitmiş ve sen koskoca bir ömür üzerine plan yapıyordun gözlerini birden kabirde açtın...
Eyvah! Yıllardır duyduğun, Rabbin kim diye bir nida duydun...
Ne kadar dini gönderi görüp duyup geçtiysen, umursamadığın ne varsa karşına çıktığında artık perişan olmuş bir vaziyette o ana maruz kalırsın.. Ve Rabbin unutanlar, unutulacaklar..
Ne kötüdür, kabirler sessizdir kuş cıvıltıları duyulur ama kabirlerin dili olsa o kabirlerin altındaki azap seslerini duyabilse insan hemen gider korkudan iman ederdi..
*Ey bunu okuyan kardeşim vallahi bu dünyada misafirsin*