Sevo

Sevo
@Beyybun
,”sırf kalp kırmamak ,kendime yakışanı yapmak için cevap vermedim herkes,kendini haklı zannetti.”
Özel eğitim öğretmen Adayı
Van/Gümüşhane
2000
20 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
“Sevinince toprağa, üzülünce göğe bakın. Yerde tevâzu, gökte ferahlık vardır.” Hz. Muhammed (s.a.v)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan ; Elinde çiçekle, Kalbinde ümitle, kursağında hevesle bekler…”
Çocuklar ölmüş! “Desem” Hangi taraftan? derler…Çocukların tarafı olmaz ki ..!😕

Sevo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·395 syf.·
2023 20. kitabı
Canan Tan
7.6/10 · 11,6bin okunma
Ne çok şey öğretir hayat. En çok da direnmeyi. Sonra kimseye çok da güvenmemeyi. Öyle her sıfatı herkese hemen vermemen gerektiğini. Kalabalığın güzelliğini... Yalnızlığın gücünü... Kendi gücünü keşfetmenin en büyük mutluluk olduğunu. Ama en çok da herkese "hiç kimse" olarak bakabilmeyi. Bazı mevsimlerde güneş var diye aldanmayıp, yanına bir şey almanın gerekliliğini. Yani ihtimalleri. Hayatta her şeyin mümkünlüğünü. Hikâyede Derviş’in dediği gibi: "Bu da geçer yahu!" diyebilmey
Sayfa 144 - Destek yayınları
1K