Beyza NAR

Beyza NAR
@Beyza1234567
Öğrenci
Lise
KahramanMaraş
KahramanMaraş
9 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Annesizlik babasızlık ne kötü şey bugün bi çocuğu izlerken o kadar duygulandım ki annesini çok merak ediyormuş bende öyle merak ediyorum ki öldümü kaldımı..! :( :( :(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Filmlerde, kitaplarda, dizilerde keşke arkadaşım olsa dediklerim var, sokağa çıktığımdaysa hiç hayat yok
Arkadaşlar ben çok özür diliorum yanlış bişey yaptım galiba kitabı okudum için paylaşmak istedim ama mobilden dolayı öyle olmuş sonradan farkettim çok üzgünüm :( :( :'(