mısralardaki hüzün

mısralardaki hüzün
@Beyza3766
Elimde olsa şu kırılgan yanımı değiştirirdim.Bilirsiniz,ince düşünen insanlar incinirmiş fazlasıyla...
Kastamonu
7 Aralık 2005
53 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Ağlaya ağlaya yosun tuttum...🥀
Müzik
Reklam
Neden insanlara bu kadar değer verdiğim halde çoğu zaman ben üzülüyorum NEDEN!
1000k
+Sabrın yolu doğru mudur? -Doğrudur efendim. +Ne kadar sabır ? -Ya unutana ya da gerçeği görene kadar efendim...🥀
Edebiyat
Annesinden dayak yediği halde “anne” diye ağlayan çocuktur aşk...✨
1000k
Her şey çok güzel olacak 🌙💛
1000k
Reklam