mısralardaki hüzün

mısralardaki hüzün
@Beyza3766
Elimde olsa şu kırılgan yanımı değiştirirdim.Bilirsiniz,ince düşünen insanlar incinirmiş fazlasıyla...
Kastamonu
7 Aralık 2005
53 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Bir psikoloğun not defterinden; “Bazı insanlar çoktan ölmüştür,ama yaşamak zorundadırlar.Zamanı geldiğinde ise,eksik olan o toprak üzerlerine atılacaktır...✨
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutsuz sanıyorlar Olric... Oysa biz mutsuz değiliz,onlar boş yere bu kadar mutlu...🥀
Hüzne bulanmadan yaşanmıyor ki Olric... İlk açılan yaranın bir daha kapanmayacağını,ilk kopan fırtınanın ömür boyu dinmeyeceğini,hep ilk olanın ne varsa aniden değiştirileceğini nereden bilebilirdin ki Olric...✨
Edebiyat
Biliyor musun Olric,iki şey hep vardır.Her işte bir yanlışlık,her içte bir yanmışlık...🥀
-Bazen yok olmak hiç olmaktan iyidir Olric! +Yok mu olalım efendimiz? -Var mıyız ki Olric? Oğuz Atay