Yanlış bulduğumdan değil,ama her uygulama bir amaca hizmet eder. Bu uygulama da okuduklarımızı paylaşmak için var. Yazarsın amenna tanışmak istersin ona da tamam. Ama birinden cevap almıyorsan 50 kere mesaj atılmaz. Ha illa biriyle konuşmak istenirse de bu amaca hizmet eden uygulamalarda bulunuyor. Oraya yönelinirse biz de rahat nefes alırız. Umarım anlatabilmişimdir demek istediğimi...😌