‘Biraz samimiyet, biraz vefa, biraz anlamak bütün insanlığı kurtaracaktı aslında ama bir gün batacağını bile bile kendi gemisini yüzdürmeyi seçti insan, kendi derdine düştü.’
Bir yere ya da birine ait hissetmek, bir kelimesi yerine biz kelimesini kullanmanı sağlayacak bir yerde en azından bir kişiyle birlikte olmak, çok ağır yüklerin altında bile daha hafif hissettirir insana.
Her zaman kazanamazsın ama yenilince bırakmadın.
İnsansın, çokça hata yaptın ama hatanın kendisi olmadın.
Yaralarını gizledin, gülümsedin.
Yaralarına sarıldın, ses etmedin.
Yaraladılar diye kimseyi incitmedin.🥀 İyileşmek