Beyzaaa

Beyzaaa
@Beyzaaanur00
Rastgele yürürken aklına geleyim sızlasın için..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi yaaa
Kamil Kızmaz isimli okura yanıt verildi
Beyzaaa
Öyle diyelimm
“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi yaaa
Kamil Kızmaz isimli okura yanıt verildi
Beyzaaa
🥲