Beyza

Beyza
@Beyzaaogt
Okumak özgürlüğe uçmaktır.
Masumların güldüğü, çocukların kefen yerine bayramlık giyebildiği, huzur ve sağlık dolu bir bayram dilerim.İyi bayramlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnce detaylara dahi incinen bir insanın bu hoyrat davrananlar kentinde, evinden çıkmayışına susamazsın.
"Kimse servetinden memnun değildir,aklındansa memnundur."dedi yaşlı diplomat.