Gsm

Gsm
@Beyzacim
Az konuş çok oku.
Sevdigin insanların hayatını kurtarmak için ne kadar ileri giderdin??
Reklam
Öğrendiklerimin çoğunu dinlediklerimden Bildiklerimin çoğunu dusunduklerimden Unuttuklarimin çoğunu yaşadıklarımdan Yazdıklarımın çoğunu unuttuklarimdan çıkardım. En uzun hep kendime konuştum Başkalarına hep kısa yazmak istedim Ne kendim dinledim ne başkaları. ÖZDEMIR ASAFF
Hep mi beklersin sıra bana gelsin diye. Galiba hepimiz acıyı seviyoruz