"İnsanlar olarak böyleyiz değil mi? "
"Vaktimiz olduğunu düşünerek her şeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimizde o küçücük zamanı çaresizce her şeye sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz İçimizden geldiği gibi yaşasak. "