Beyza ?

Beyza ?
@Beyzaerdemw
9/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2020 14. kitabı
Hayatımda okuduğum en hüzünlü kitap diyebilirim. Yazarın kalemi güzeldi, anlatım tarzı akıcıydı. Konusu zaten beni çok fazla etkiledi. Baş karakterler klasik kitap karakterleri gibi değildi. Kitabın her karakterini çok sevdim, Keskin ve Esrayı bile. Sonunda o kadar ağladım ki sanki ben o anları yaşamış gibi oldum. Ve her zaman şunu düşünürüm,bir kitap beni ağlatırsa ben o kitabı çok beğenmişimdir. Okumak isteyen varsa kesinlikle beklemesin ben 4 saatte bitirdim. Son olarak bu tarz kitaplar önerirseniz sevinirim.❤
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma