Bazen bazı şeyleri olduğu yerde bırakıp sessizce uzaklaşmak gerekir. Emek emek büyüttüğüm, 7 bin takipçiye ulaşan hesabımı bir gecede silip ansızın gitmiştim. Kimse anlam verememişti; çünkü o sayfada çok fazla emek, çok fazla hikâye vardı. Ama bazen uzaklaşmak gerekir… Meğerse en doğrusu da buymuş.
Şimdi çok daha farklı bir Beyza olarak geri geldim. Yeniden, baştan ve daha güçlü. Bu dönüş ani bir karardı; nasıl oldu, inanın ben de bilmiyorum.
Umarım içinizden beni tanıyanlar, bilenler de çıkacaktır. Yeni versiyonumla sizinle tekrar tanışmak isterim. ☺️