Nur ama Beyzası da var

Nur ama Beyzası da var
@Beyzanrtsx
Burası nasıl biyer
cehennemin dibi
8 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
İçimde kocaman bir değersizlik hissi var. Ağlatmıyor ama saatlerce düşündürüyor.
Reklam
"Bazı şeyleri, kendime kötülük ettiğimi bile bile yaptım"
Hakkımda hayırlısı neyse Allah gönlüme onu nasip eylesin. Ben başka bir şey istemiyorum.
1000k
güvendikçe yenildim, yenildikçe değiştim
1000k
Senle olan her hayalim sen kadar güzel ...
Alıntı
Reklam